torsdag den 26. august 2010

EN HOVEDLØS, BERØMT ABE!

Ud fra indlægget i dag, skulle man tro, jeg manglede indhold at skrive om. Sådan er det nu ikke, faktisk slet ikke - men jeg har bare sådan en lyst til at dele disse billeder med jer.

Jeg har fundet en ret så fin, og vist også lidt komisk, 3-i-1-dåse til min uundværlige te. Som du kan se, kan man rokere rundt på de kære Peter Pedal-figurer, og jeg synes, det var vældig morsomt at gøre sådan her:

Stolt over min præstation, spurgte jeg Hannah, hvad hun tænkte, når hun så en Peter, der blæser trompet med den ene arm og holder sit eget hoved i den anden, og svaret lød tørt, at det var da ret dumt. Jeg vender ryggen til, og straks opfinder den geniale unge noget, der er langt mere sjovt end mit. Se bare:

Hvad siger man til sådan en rumabe uden krop? Og her er såmænd en til af slagsen, nu bare som klovn.

Måske er det bare moren, der ikke ser klart, men jeg synes nu, den pige har ret meget humor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar